دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار - تو که نیستی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام تو که نیستی
دانلود آهنگ تو که نیستی با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
Download New Music To Ke Nisti
دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار – تو که نیستی


متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام تو که نیستی:
یه حرفایی دارم اگه به گوشت برسه
شاید یه جایی شاید یه روزی یادم بیفتی
دلم برات تنگه سر تو با دلم جنگه
بمونی پیشم همونی میشم که تو میگفتی
تو که نیستی منم و چشمای خیس
تو که نیستی یعنی هیچ کسی نیست
جای خالیت تو خونه جا نمیشه
تو که نیستی منم و خاطره هات
تو که نیستی بمیرم واسه چشات
دیگه هیچ کی مثل تو پیدا نمیشه
یه حرفایی دارم اگه به گوشت برسه
شاید یه جایی شاید یه روزی یادم بیفتی
دلم برات تنگه سر تو با دلم جنگه
بمونی پیشم همونی میشم که تو میگفتی
تو که نیستی منم و چشمای خیس
تو که نیستی یعنی هیچ کسی نیست
جای خالیت تو خونه جا نمیشه
تو که نیستی منم و خاطره هات
تو که نیستی بمیرم واسه چشات
دیگه هیچ کی مثل تو پیدا نمیشه

Download Music Mohammadreza Golzar - Download New Music Mohammadreza Golzar - Download New Music Mohammadreza Golzar To Ke Nisti - Download New Song Mohammadreza Golzar - Lyric Mohammadreza Golzar To Ke Nisti - Mohammadreza Golzar To Ke Nisti - New Music - New Music Mohammadreza Golzar - New Song - To Ke Nisti Mohammadreza Golzar mp3 - آهنگ جدید - آهنگ جدید تو که نیستی - آهنگ جدید تو که نیستی محمدرضا گلزار - آهنگ جدید محمدرضا گلزار - آهنگهای جدید محمدرضا گلزار - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ تو که نیستی - دانلود آهنگ تو که نیستی از محمدرضا گلزار - دانلود آهنگ تو که نیستی محمدرضا گلزار - دانلود آهنگ جدید Mohammadreza Golzar - دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار - دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام تو که نیستی - دانلود آهنگ محمدرضا گلزار - دانلود محمدرضا گلزار - دانلود موزیک - متن آهنگ تو که نیستی - متن آهنگهای محمدرضا گلزار - متن ترانه تو که نیستی - متن ترانه محمدرضا گلزار تو که نیستی - متن ترانه های محمدرضا گلزار - محمدرضا گلزار تو که نیستی - محمدرضا گلزار جدید

دانلود آهنگ جدید

Comments