دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی – باتو

دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی به نام با تو
دانلود آهنگ با تو با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
Download New Music Ba To
دانلود آهنگ جدید مصطفی پاشایی – باتو
متن آهنگ جدید مصطفی پاشایی بنام با تو:
دلم ریخت وقتی که گفتی دوست دارمدلم ریخت من دست خودم نیستهمون جا که تو رو دیدم دلم ریختعادت نیست این دفعه دیگه شک ندارم عادت نیستبه خدا راحت نیست دلم با هیشکی مثل تو راحت نیستبعد از این فقط با تو میمونم و کسی نمیگیره جاتومگه دیگه یادم میره اون حرفاتو بده دستاتوبعد از این فقط با تو میمونم و کسی نمیگیره جاتومگه دیگه یادم میره اون حرفاتو بده دستاتو تو بهترین حالت عشقم باتو این روزاتو بهترین حالت من شو توی این دنیافقط از خدا می خوام که تو بمونی کنارمآخه من به جز تو هیشکی رو تو دنیا ندارمبعد از این فقط با تو میمونم و کسی نمیگیره جاتومگه دیگه یادم میره اون حرفاتو بده دستاتوبعد از این فقط با تو میمونم و کسی نمیگیره جاتومگه دیگه یادم میره اون حرفاتو بده دستاتو

Comments