دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده - امشب

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام امشب
دانلود آهنگ امشب با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
Download New Music Emshab
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده – امشب


متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام امشب:
بدجوری دلم هواتو داره برگرد برگرد
کم شده سایت از سرش عشقت برگرد
بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
هر شب از تو میخونم دوباره
برگرد برگرد گم شدم تو هوات برگرد
برگرد به این شرایط نمیشه عادت کرد
امشب از اون شباست رفته از سرم هواس
تو نیستی باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیونه هاست
حرف میزنم با خودم تو دلم گلایه هاست
امشب از اون شباست رفته از سرم هواس
تو نیستی باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیونه هاست
حرف میزنم با خودم تو دلم گلایه هاست
دیشب یه خواب بد دیدم که منو ول میکنی
دیدم واسه دوست داشتم داری دل دل میکنی
هر چی که میگفتم چته هی منو پس میزدی
من گریه به پات وای چه کابوس بدی
باید حق بدی بهم میدونی بد عادتم
امشب از اون شباست رفته از سرم هواس
تو نیستی باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیونه هاست
حرف میزنم با خودم تو دلم گلایه هاست
امشب از اون شباست رفته از سرم هواس
تو نیستی باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیونه هاست
حرف میزنم با خودم تو دلم گلایه هاست

Download Music Mohsen Ebrahimzadeh - Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh - Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Emshab - Download New Song Mohsen Ebrahimzadeh - Emshab Mohsen Ebrahimzadeh mp3 - Lyric Mohsen Ebrahimzadeh Emshab - Mohsen Ebrahimzadeh Emshab - New Music - New Music Mohsen Ebrahimzadeh - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید امشب - آهنگ جدید امشب محسن ابراهیم زاده - آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده - آهنگهای جدید محسن ابراهیم زاده - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ امشب - دانلود آهنگ امشب از محسن ابراهیم زاده - دانلود آهنگ امشب محسن ابراهیم زاده - دانلود آهنگ جدید Mohsen Ebrahimzadeh - دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده - دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بوی بارون - دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده - دانلود محسن ابراهیم زاده - دانلود موزیک - متن آهنگ امشب - متن آهنگهای محسن ابراهیم زاده - متن ترانه امشب - متن ترانه محسن ابراهیم زاده امشب - متن ترانه های محسن ابراهیم زاده - محسن ابراهیم زاده امشب - محسن ابراهیم زاده جدید

دانلود آهنگ جدید

Comments