دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی - منحنی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی
دانلود آهنگ منحنی با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
Download New Music Monhani
دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی – منحنی


متن آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی بنام منحنی:
خط اخم بین ابروهاتو دوست دارم
حتی گاهی غصه خوردناتو دوست دارم
وقتی از سر علاقه تیکه میندازی
اون کنایه ها حسادتاتو دوست دارم
بیشتر اما وقتی خنده هاتو میخوری
ضد حال و کم محلیاتو دوست دارم
میخوام برات یه منحنی بسازم
همیشه روی صورتت بمونه
گاهی چاره ی تموم مشکلامون
انحنای اون لبای مهربونه
تو یکی مثل من میخوای عزیزم
که عینهو خودت یه دنده باشه
با اینکه سرتقی ولی
دل تو خوبه در اختیار بنده باشه
گاهی چشمامون میباره
گاهی دنیا خنده داره هر دو بازیای روزگاره
زندگی با هر چی داره قابلِ تو رو نداره
اخمو تَخم تو اگه بذاره
زندگی فقط همین یه باره
خط اخم بین ابروهاتو دوست دارم
حتی گاهی غصه خوردناتو دوست دارم
وقتی از سر علاقه تیکه میندازی
اون کنایه ها حسادتاتو دوست دارم
بیشتر اما وقتی خنده هاتو میخوری
ضد حال و کم محلیاتو دوست دارم

Download Music - Download New Music - Download New Song - Lyric - Mp3 - New Music - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی - آهنگ جدید منحنی - آهنگ جدید منحنی محمدرضا علیمردانی - آهنگهای جدید محمدرضا علیمردانی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی - دانلود آهنگ جدید محمدرضا علیمردانی به نام منحنی - دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی - دانلود آهنگ منحنی - دانلود آهنگ منحنی از محمدرضا علیمردانی - دانلود آهنگ منحنی محمدرضا علیمردانی - دانلود محمدرضا علیمردانی - دانلود موزیک - متن آهنگ منحنی - متن آهنگهای محمدرضا علیمردانی - متن ترانه محمدرضا علیمردانی منحنی - متن ترانه منحنی - متن ترانه های محمدرضا علیمردانی - محمدرضا علیمردانی جدید - محمدرضا علیمردانی منحنی

دانلود آهنگ جدید

Comments