دانلود موزیک ویدیو همایون شجریان - ابر می بارد

دانلود موزیک ویدیو جدید همایون شجریان به نام ابر می بارد
دانلود موزیک ویدیو ابر میارد با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
Download New Music Video Abr Mibarad
دانلود آهنگ جدید همایون شجریان – ابر می بارد


متن آهنگ جدید همایون شجریان بنام ابر میارد:
ابر میبارد و من میشوم از یار جدا چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و منو یار ستاده به وداع من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا
ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی ای مرا در سر هر موی به زلفت بندی
چه کنی بند ز بندم همه یکبار جدا همه یکبار جدا …
دیده از بهر تو خون بار شده ای مردم چشم دیده از بهر تو خون بار شده ای مردم چشم
مردمی کن مشو از مردمی کن مشو از دیده خون بار جدا
ابر میبارد و من میشوم از یار جدا چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا
ابر و باران و منو یار ستاده به وداع من جدا گریه کنان ابر جدا یار جدا

Abr Mibarad Homayoun Shajarian Mp4 - Download Music Video Homayoun Shajarian - Download New Music Video Homayoun Shajarian - Download New Music Video Homayoun Shajarian Abr Mibarad - Homayoun Shajarian Abr Mibarad - New Music Video - New Music Video Homayoun Shajarian - آهنگ جدید همایون شجریان - آهنگ موزیک ویدیو ابر می بارد همایون شجریان - دانلود موزیک ویدیو - دانلود موزیک ویدیو ابر می بارد - دانلود موزیک ویدیو ابر می بارد از همایون شجریان - دانلود موزیک ویدیو ابر می بارد همایون شجریان - دانلود موزیک ویدیو جدید Homayoun Shajarian - دانلود موزیک ویدیو جدید همایون شجریان - دانلود موزیک ویدیو همایون شجریان - دانلود همایون شجریان - موزیک ویدیو جدید - موزیک ویدیو جدید ابر می بارد - موزیک ویدیو جدید همایون شجریان - همایون شجریان ابر می بارد - همایون شجریان جدید

دانلود آهنگ جدید

Comments